Siuntion Vihreät tarjoavat Vaaliporkkanaa, eivät keppiä, Siuntio-päivänä 6.9. Aleksis Kiven Koulun pihalla. Laulussakin sanotaan, että porkkana vahvistaa hampaita, kirkastaa näköä, antaa malttia ja kasvattaa voimia erottaa oikean väärästä. Näistä “luomuporkkanan kuntapoliittisista terveysvaikutuksista” on Siuntion Vihreiden puheenjohtajan Taina Janhusen mielestä suurempi tuki ehdokkaille ja äänestäjille Siuntio-vaaleissa, kuin “kepin heiluttelusta takalistoihin madonlukuja lukien”.

Vihreässä teltassa voit myös ikään katsomatta piirtää oman näkemyksesi uudesta kuntakeskuksesta ja osallistua arvauskilpailuun kuntavaalien äänestysprosentista. Piirroksista järjestetään näyttely lokakuussa kultturikeskus Fanjunkarsissa, kaikkien piirtäneiden ja arvanneiden kesken arvotaan pikapalkinto ja lisäksi lähimmäksi äänestysprosentin arvannut voittaa kestävän herkkukorin.

Avoimuutta ja kuntalaisnäkökulmaa päätöksentekoon johdonmukaisesti ajavat Siuntion Vihreät lanseeraavat Siuntio-päivänä omat www-sivunsa, jotka osaltaan edesauttavat luottamushenkilöiden ja kuntalaisten vuoropuhelua ja tiedonkulkua.
Teltalla tavataan!