Vihreät Siuntio-päivässä 3.9.2016

Vihreät esittäytyivät Siuntio-päivässä, joka järjestettiin tänä vuonna Siuntion Palloiluhallissa ja sen edustalla. Teltalla saattoi jututtaa kansanedustaja Johanna Karimäkeä, kunnanvaltuutettu Harri Haanpäätä ja muita vihreitä aktiiveja. Suosittua oli myös arvailla, mikä puheenjohtaja Eljas Rahikaisen keräämistä metsäsienistä oli myrkyllinen.

Keskustelu rönsyili ajankohtaisissa aiheissa: Siuntion junaliikenteessä, sote-uudistuksessa ja pääkaupunkiseudun mahdollisessa erityisratkaisussa sekä Siuntion työllisyyspolitiikassa.

Lienee yleisesti tiedossa, ettei kansanedustajien työstään saama palaute ole aina yksinomaan kiittävää. Olikin hätkähdyttävä hetki, kun muuan siuntiolainen – joka joutui itse rientämään muualle ennen Johannan saapumista – toi teltalle kassillisen kantarelleja, suppilovahveroita ja marjamehua Johannalle kiitokseksi hänen Siuntion junaliikenteen hyväksi tekemästään työstä.