Siuntio-päivää vietetään 2.9.2017 Siuntion Palloiluhallin ympäristössä. Siuntion Vihreillä on tapahtumassa kunniavieraana Vihreiden kansanedustaja ja vuoden 2018 presidenttiehdokas Pekka Haavisto.

Medialla on mahdollisuus tavata Pekka Haavisto klo 11 Vihreiden teltalla, jossa hän on paikalla klo 11-12 tapaamassa kuntalaisia ja media on tervetullut myös klo 12 Palloiluhalliin. Teltalla voi osallistua leikkimieliseen kilpailuun: Heitä pallo linnunpönttöön, ja samalla voi myös testata pääseekö Haaviston kanssa toiselle kierrokselle. Teltalla voi myös käydä jättämässä kirjallisen tervehdyksen presidenttiehdokkaalle ja toivottamassa onnea vaalikampanjaan!

Klo 12 Pekka Haavisto puhuu Palloiluhallissa aiheesta Pakolaisesta paikalliseksi, jonka jälkeen hän kiertelee Siuntio-päivän tapahtumassa tapaamassa kuntalaisia ja eri yhdistysten edustajia.

Siuntion Vihreät on Siuntion kolmanneksi suurin puolue ja viime kuntavaalien yllättäjä viidellä paikalla! Valtakunnallisesti Vihreät kasvattaa tasaisesti suosiotaan ja on ollut uusimmissa mittauksissa Suomen toiseksi suosituin puolue!

Tervetuloa Siuntio-päivään!

Lisätietoa antaa:

Siuntion Vihreiden puheenjohtaja
Reijo Korhonen

Pekka Haavisto

Pekka Haavisto on Vihreiden kansanedustaja ja presidenttiehdokas vuoden 2018 vaaleissa. Hän on ollut Euroopan ensimmäinen vihreä ministeri ja johtanut useita YK:n ympäristöselvityksiä maailman konfliktialueilla. Haaviston urassa yhdistyvät ympäristön ja rauhan teemat – Arktisen neuvoston perustamisesta ja Kioton ilmastokokouksesta EU:n Sudanin erityisedustajaksi ja Euroopan rauhaninstituutin puheenjohtajaksi.