Siuntion Vihreiden vuosikokouksessa 23.3.2018 valittiin uusi hallitus. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Reijo Korhonen ja varapuheenjohtajana Eljas Rahikainen. Hallitukseen uutena nousi vasta viime vuonna Siuntioon muuttanut Harri Myllyniemi, lisäksi hallituksessa ovat Harri Haanpää ja Hilkka Toivonen.

Siuntion Vihreiden jäsenmäärä kaksinkertaistui vuoden 2017 aikana ja vuosikokouksessa oli suorastaan tunkua. Luottamustehtävät oli poikkeuksellisen vaivatonta täyttää. Vuonna 2018 yhdistys pyrkii edelleen vahvistamaan toimintaansa ja valmistautumaan mahdollisiin maakuntavaaleihin. Kaikki Länsi-Uudenmaan Vihreät yhdistykset pyrkivät kehittämään yhteistyötään vuoden 2018 aikana.

Vuoden 2017 aikana Vihreät ovat olleet aktiivisesti mukana nostamassa luonnonsuojelullisia näkökulmia Siuntion kunnan kaavoituksessa, edistämässä liittymistä HSL:ään, puhumassa kunnan avoimen viestinnän puolesta sekä aktiivisesti käymässä koulukeskustelua. Siuntion Vihreiden vieraina on käynyt presidenttiehdokas Pekka Haavisto sekä europarlamentaarikko Heidi Hautala.