Siuntion Vihreät kiittävät tuesta, luottamuksesta ja jokaisesta äänestä.

Harri Haanpää sai ääniä 134 (Siuntiosta 44) ja Satu Söderlund 120 (Siuntiosta 70).

Vihreiden kannatus Siuntiossa oli 7,6 %, joka oli korkeampi kuin puolueen kannatus koko Suomessa (7,4%), mutta alhaisempi kuin Länsi-Uudenmaan alueella (11,7%).

Siuntio jäi näissä vaaleissa ilman varsinaista valtuutettua, varavaltuutettuja saatiin kolme kappaletta. Vaalien jälkeen jakoon tulee myös muita luottamuspaikkoja, ja näistä tiedotamme myöhemmin.

Ehdokkailta terveiset:

Vaikka tuloksemme ei tällä kertaa riittänyt läpimenoon tai varalle, saimme kunnioitettavan määrän ääniä. Iso kiitos äänestäjillemme ja tukijoukoillemme. Tästä on erittäin hyvä jatkaa. Tunnelma kampanjan aikana oli kannustava ja innostava. Nyt meillä on haikea olo, kun vaalikentät ovat hiljentyneet ja vaaliteltat kerätty pois. Ennen katseen siirtämistä seuraaviin aiheisiin, järjestämme vielä vaalien purkutilaisuuden keskiviikkona 26.1. klo 18:30 – laitathan viestiä joko Harrille: Harri.Haanpaa@vihreat.fi tai Sadulle: Satu.Soderlund@siuntio.fi niin saat kokouslinkin.

Ja jatkosta vielä:

Pidämme tärkeänä tiivistää yhteistyötä entisestään, jotta voimme luoda hyvät yhteydet Siuntion Vihreiden ja vihreän aluevaltuustoryhmän välille. Naapurikunnista aluevaltuustoon nousivat Markus Myllyniemi Kirkkonummelta ja Laura Skaffari Lohjalta. Onnittelumme vielä molemmille huikeasta tuloksesta!

Ja niille tänne asti lukeneille, jotka eivät ehkä vielä ole vihreiden jäseniä, nyt on hyvä hetki liittyä. Tervetuloa mukaan!